Informacje o firmie
Firma:
GS Group d.o.o.
Prevale 7,
1236 Trzin
Numer podatkowy: SI96440627
Podatnik: TAK
Numer identyfikacyjny: 8065632000
E-mail: [email protected]
REGULAMIN SKLEPU
Nasz sklep internetowy jest otwarty przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Regulamin sklepu internetowego sweetbuy.pl został ułożony zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot-UPB2, akt prawny Republiki Słowenii) na podstawie zaleceń GZS (Słoweńskiej Izby Gospodarczej) oraz międzynarodowych przepisów dotyczących handlu elektronicznego.
sweetbuy.pl jest sklepem internetowym zarządzanym przez firmę GS Group d.o.o., Prevale 7, 1236 Trzin, Slovenia , zwaną dalej „Sprzedawca”. Przed skorzystaniem ze strony internetowej sklepu zaleca się uważne przeczytanie niniejszego Regulaminu. Korzystanie ze strony internetowej oznacza wyrażenie zgody na niniejszy Regulamin. Użytkownicy sklepu internetowego mają dostęp do specjalnych okazji jak np. oferta promocyjna i oferta specjalna. Wszystkie dane osobowe są ściśle chronione.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu na stronie internetowej sweetbuy.pl kiedykolwiek i bez uprzedzenia. Wszystkie zmiany są dla Kupujących wiążące, dlatego zaleca się regularne sprawdzanie Regulaminu.
CENY
Wszystkie ceny w sklepie internetowym sweetbuy.pl są podane w złotych polskich (PLN). Firma GS Group d.o.o. nie podatnikiem.
Ceny są ważne w momencie złożenia zamówienia i nie posiadają z góry ustalonej ważności. Oferta jest ważna do jej anulowania.
Umowa sprzedaży pomiędzy Oferującym oraz Kupującym zostaje zawarta w momencie, w którym Kupujący potwierdzi zamówienia (Kupujący otrzyma wiadomość elektroniczną o statusie Zamówienie potwierdzone). Od tego momentu wszystkie ceny oraz inne warunki pozostają niezmienne i są ważne tak dla Oferującego, jak i dla Kupującego.
SPOSÓB PŁACENIA
-Płatność za pobraniem (Kupujący płaci Dostawcy w gotówce, kiedy tylko Dostawca dostarczy zamówiony towar pod adres Kupującego).
-Paypal (Kupujący płaci na zamówienie. Wyślemy produkt po otrzymaniu płatności).
KOSZTY WYSYŁKI
Sprzedawca jest zobowiązany na podstawie zamówienia do wyceny oraz zapewnienia jak najniższych kosztów wysyłki.
Kupujący jest zobowiązany do uregulowania kosztów wysyłki przy odbiorze towaru, za wyjątkiem:
– zamówień produktów, które oprócz opisu opatrzone są informacją: „koszty wysyłki wliczone w cenę” lub „bezpłatna dostawa”,
– przypadków, w których wcześniej zostały ustalone inne warunki między Kupującym i Sprzedawcą
– przypadków, w których Kupujący chce uregulować koszty wysyłki w formie przedpłaty razem z kosztami zakupionego towaru,
– kosztów związanych z przygotowaniem przesyłki, których Kupujący nie ponosi w przypadku żadnego z towarów.
ZAMÓWIENIE TOWARU
Kupujący może zamówić towar telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez stronę internetową sklepu.
Poprawki lub dodatki do zamówienia można przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dane o zawartej umowie lub złożonym zamówieniu są chronione przez firmę GS Group d.o.o.. Kupujący może uzyskać dostęp do umowy po wystosowaniu prośby za pośrednictwem poczty elektronicznej. Klient przed złożeniem zamówienia może zmienić ilość, dodać lub usunąć towar, ewentualnie poprawić błędy.
Klient może przed ostatecznym złożeniem zamówienia sprawdzić jego poprawność, jako że jest możliwy kompletny podgląd zamówienia wraz z ilością oraz ceną, a także z możliwością poprawienia ewentualnych błędów. Dopiero po potwierdzeniu tego podglądu zamówienie zostanie faktycznie złożone.
PROCEDURA ZAKUPU LUB ZAMAWIANIA
Krok 1: Kupujący z oferty sklepu internetowego wybiera pożądane produkty oraz ich ilość, a potem naciska na przycisk Dodaj do koszyka. Pojawi się podsumowanie zamówienia, gdzie należy kliknąć na przycisk Dokończ zakupy. Następnie należy wybrać pożądany sposób dostawy, kliknąć na Kontynuuj, wybrać sposób płatności i potwierdzić zamówienie.
Krok 2: Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma za pośrednictwem poczty elektronicznej informację, że jego zamówienie zostało przyjęte.
Krok 3: Jeśli Kupujący nie anuluje zamówienia, zostaje ono przekazane do realizacji, podczas której Sprzedawca sprawdzi dostępność zamówionych artykułów i potwierdzi zamówienie lub odrzuci je wraz z podaniem przyczyny. Potwierdzając zamówienie, Sprzedawca poinformuje Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej o szacowanym terminie dostawy. Umowa zakupu zamówionych produktów między Kupującym a Oferującym jest od tej chwili nieprzerwalnie zawarta.
Dodatkowe informacje o zakupie i użytkowaniu wszystkich towarów.
Każdy towar należy przed użyciem wypróbować w bezpieczny sposób. Jeśli Kupujący nie jest pewien, w jaki sposób wypróbować produkt, lub ma wątpliwości co do jego bezpieczeństwa i obawia się, że może on spowodować szkodę na majątku lub na zdrowiu – należy nie używać produktu i poinformować o tym Sprzedawcę, a następnie zwrócić towar. Klient korzysta ze wszystkich artykułów według własnego uznania i na własną odpowiedzialność.
Sprzedawca pracuje nad jak najdokładniejszym i najwłaściwszym opisem towarów oraz zdjęć. Pomimo tego nie może jednak zagwarantować, że wszystkie podane informacje o produktach i ich fotografie są w pełni dokładne.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Użytkownik może anulować zamówienie do 2 godzin po jego złożeniu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
W wiadomości mailowej należy obowiązkowo umieścić następujące informacje:
W temacie wiadomości: Anulowanie zamówienia
W treści wiadomości: a) nazwa produktu b) imię i nazwisko Kupującego c) adres Kupującego
DOSTAWA TOWARU
W przypadku dostępności towaru na składzie Sprzedawca w terminie do 2-6 dni roboczych odpowiednio zapakuje towar i odeśle przesyłkę adresatowi. Kupujący otrzyma fakturę na adres e-mail.
W wyjątkowych przypadkach, gdy towar nie będzie dostępny w danym terminie, Kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dostawa jest realizowana poprzez kontrahenta, firmę GLS.
Dostawa obowiązuje na terenie Polski. W celu ustalenia szybszej dostawy lub doręczenia za granicę należy umówić się telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot) Klient może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru poinformować Sprzedawcę (na adres mailowy: [email protected]) o odstąpieniu od umowy lub zamówienia bez potrzeby podawania przyczyny. Jedynymi kosztami, które ponosi Kupujący w związku z odstąpieniem od umowy, są bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty wysyłki ponosi Kupujący). Klient powinien zwrócić Sprzedawcy towar najpóźniej w ciągu 14 dni po poinformowaniu go o odstąpieniu. Zaleca się, aby Klient skontaktował się telefonicznie lub mailowo ze Sprzedawcą przed zwrotem, aby zostały ustalone najdogodniejsze warunki zwrotu.
Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.
Opis prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z artykułem 43., ewentualnie informacja, jeśli tego prawa nie ma – w przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie (ewentualnie najpóźniej do 14 dni po otrzymaniu informacji o odstąpieniu od umowy) zwróci wszystkie otrzymane płatności. Jeśli Klient odstąpi od umowy już po odebraniu towaru, powinien zwrócić bądź przekazać go Sprzedawcy lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru towaru, bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do 14 dni po poinformowaniu o odstąpieniu, za wyjątkiem sytuacji, w której Sprzedawca zaproponuje samodzielne odebranie zwracanego towaru. Za zwrot w odpowiednim terminie uznaje się sytuację, w której Klient wyśle towar przed upłynięciem czternastodniowego okresu do zwrotu.
Sprzedawca może wstrzymać zwrot otrzymanych płatności do momentu odebrania zwróconego towaru lub dopóki Klient nie okaże potwierdzenia odesłania towaru. Nie dotyczy to sytuacji, w której Sprzedawca zaproponuje samodzielne odebranie zwracanego towaru.
Uwaga! Możliwość odstąpienia od umowy nie obowiązuje osób prawnych. Kupujący, który odstąpi od umowy lub zamówienia, powinien zwrócić nieuszkodzony towar w oryginalnym opakowaniu w niezmienionej ilości. W przypadku wykrycia uszkodzenia fizycznego towaru lub niezgodności ilości, Kupujący jest zobowiązany do uregulowania powstałej szkody.
Odstąpienie od umowy nie zostanie uwzględnione w następujących przypadkach:
– gdy towar jest uszkodzony, pobrudzony lub widnieją na nim ślady użycia (uszkodzenia fizyczne, kontakt z cieczą),
– gdy urządzenie lub oprogramowanie zawiera dane użytkownika, zdjęcia, ustawienia,
– gdy zostanie stwierdzone uszkodzenie, zabrudzenie lub brak dodatkowego wyposażenia, instrukcji, odpowiedniego oprogramowania (lub gdy doszło do zerwania plomby zabezpieczającej), oświadczenia gwarancyjnego
Możliwość odstąpienia od umowy lub. zwrot towaru nie dotyczy następujących przypadków:
W przypadku towarów, które zostały wyprodukowane zgodnie z dokładnymi instrukcjami konsumenta lub dostosowane do jego osobistych potrzeb,
Za towary, które ze swej natury nie spełniają warunków zwrotu, ponieważ są nierozerwalnie pomieszane z innymi rzeczami,
W przypadku towarów, które są nietrwałe lub szybko tracą ważność,
W przypadku zapieczętowanych programów audio lub wideo i programów komputerowych, jeżeli konsument otworzył plombę zabezpieczającą po dostawie,
Nie można również anulować umów na maszynki do golenia, depilatory, szczoteczki do zębów, maszynki do golenia, akcesoria do golenia, depilację laserową, nożyczki do włosów i nosa, spinki do ciała, akcesoria do higieny jamy ustnej, akcesoria i akcesoria do higieny osobistej, akcesoria dla dzieci oraz wszelkiego rodzaju słuchawki które nie są oryginalnie zapakowane lub. plomba zabezpieczająca została usunięta i wskazuje na użycie produktu.
Wada produktu
Procedura zgłaszania wad produktu:
Art. 37 ZVPot (Ustawy o ochronie konsumentów, aktu prawnego Republiki Słowenii):
– Sprzedawca powinien przekazać konsumentowi towar zgodnie z umową i odpowiada za niewywiązanie się z tego warunku.
– Wada produktu ma miejsce wtedy, gdy:
– 1. produkt nie posiada cech niezbędnych do jego normalnego użytkowania lub transportu;
– 2. produkt nie posiada cech niezbędnych do konkretnego sposobu użycia, do którego kupujący kupuje ten produkt, a ten sposób użycia był sprzedawcy znany lub też musiał być znany;
– 3. produkt nie ma cech oraz właściwości, które były wyraźnie lub w sposób dorozumiany umówione, ewentualnie określone;
– 4. sprzedawca przekazał produkt, która nie zgadza się z wzorem lub z próbką, za wyjątkiem przypadku, gdy wzór lub próbka zostały pokazane tylko informacyjnie.
– Odpowiedniość towaru do normalnego użytkowania ocenia się w porównaniu do zwykłego towaru jednakowego typu i z uwzględnieniem jakichkolwiek deklaracji sprzedawcy o cechach towaru, opisanych przez sprzedawcę lub producenta przy reklamowaniu, prezentacji produktu lub na opisie na samym towarze.
– W przypadku odpowiedzialności za wady produktu stosuje się postanowienia ustawy, która określa zobowiązania umowne, jeśli ta ustawa nie stanowi inaczej.
Artykuł 37.a
– Klient może skorzystać ze swojego prawa z tytułu wady produktu, jeśli poinformuje sprzedawcę o tej wadzie w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym wada została odkryta.
– Zgłaszając wadę, klient powinien dokładnie opisać wadę i umożliwić sprzedawcy sprawdzenie towaru.
– Informację o wadzie klient może dostarczyć sprzedawcy osobiście – a sprzedawca powinien wystawić klientowi potwierdzenie o tym fakcie – lub też wysłać ją do punktu sprzedaży, w którym towar został zakupiony, ewentualnie do przedstawiciela sprzedawcy, z którym klient zawarł umowę.
Artykuł 37.b
– Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu, które przejawią się po upłynięciu dwóch lat od przekazania towaru.
– Jeśli przedmiotem umowy między sprzedawcą a klientem jest produkt używany, sprzedawca nie odpowiada za wady produktu, które przejawią się po upłynięciu jednego roku od przekazania towaru.
– Uznaje się, że wada istniała w produkcie już w czasie przekazania, jeśli przejawi się w przeciągu sześciu miesięcy od przekazania towaru.
Artykuł 37.c
– Klient, który odpowiednio poinformował sprzedawcę o wadzie, ma prawo żądać od sprzedawcy, aby ten:
– usunął wadę produktu lub zwrócił część poniesionych kosztów adekwatną do wady, bądź też wymienił wadliwy produkt na nowy, pozbawiony wad, albo zwrócił poniesione koszty.
– W każdym przypadku klient ma również prawo żądać od sprzedawcy zwrotów za szkody, zwłaszcza zwrotu kosztów materiałów, części zamiennych, pracy, przenoszenia lub przewozu produktów, które nastaną w związku ze spełnieniem obowiązków wypływających z poprzedniego punktu tego artykułu.
– Prawa klienta z pierwszego punktu zanikają wraz z upłynięciem dwóch lat od dnia, w którym poinformował on sprzedawcę o wadzie produktu.
ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
Strony będą rozwiązywać ewentualne spory w porozumieniu, w sposób polegający na przekazaniu skargi mailowo lub telefonicznie. Sprzedawca podejmie decyzję odnośnie sporu w ciągu trzech dni roboczych. W przypadku, gdy strony nie będą w stanie porozumieć się w kwestii sporu, mogą skierować się na drogę sądowną.
Sprzedawca nie uznaje żadnych podmiotów do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH
Firma GS Group d.o.o. zgodnie z przepisami prawnymi nie uznaje żadnego podmiotu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jako właściwego do rozwiązywania sporu konsumenckiego, w sprawie którego wszczęto postępowanie na wniosek klienta zgodnie Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (akt prawny Republiki Słowenii).
Firma GS Group d.o.o. jako oferent towaru oraz podmiot zarządzający sklepem internetowym na terenie Republiki Słowenii na swojej stronie internetowej umieszcza odnośnik do platformy przeznaczonej do rozwiązywania sporów konsumenckich przez Internet (SRPS). Platforma jest dostępna dla klientów pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Rzeczone przepisy pochodzą z Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów (akt prawny Republiki Słowenii), Rozporządzenia (EU) nr 524/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, a także Rozporządzenia (ES) nr 2016/2004 i Dyrektywy 2009/22/ES.
KODEKSY POSTĘPOWANIA
Brak kodeksów postępowania.
ZWROT CENY KUPNA
Jeśli Kupujący odstąpił od zamówienia lub umowy zgodnie z warunkami odstąpienia, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrócenia mu opłaconej ceny kupna w taki sposób, w jaki uiszczał opłatę Klient, ewentualnie poprzez przelew na konto bankowe najpóźniej do 14 dni po otrzymaniu produktów.
GWARANCJA
Artykuł 16
Dla towaru, na który udzielona została gwarancja, sprzedawca musi przy zawieraniu umowy sprzedaży przekazać klientowi oświadczenie gwarancyjne gwaranta. Oświadczenie gwarancyjne musi zawierać następujące dane:
1 firmę i siedzibę gwaranta;
2 firmę i siedzibę sprzedawcy, jeśli ten nie jest tożsamy z gwarantem;
3 datę przekazania towaru;
4 dane identyfikacyjne towaru;
5 deklarację gwaranta z zapewnieniem zgodności cech i bezawaryjnego działania towaru w okresie ochrony gwarancyjnej, który zaczyna biec wraz z przekazaniem towaru klientowi;
6 zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej;
7 czas trwania ochrony gwarancyjnej;
8 dla towaru objętego gwarancją obligatoryjną, okres po upłynięciu okresu gwarancyjnego, w którym gwarant zapewnia klientowi utrzymanie produktu, części zamienne i łączące;
9 uwagę, iż gwarancja nie wyklucza praw Klienta, wypływających z odpowiedzialności sprzedawcy za wady produktu.
Artykuł 17
Gwarancja zobowiązuje gwaranta prawnie na warunkach określonych w oświadczeniu gwarancyjnym oraz w informacjach reklamowych.
Klient może korzystać z praw z tytułu gwarancji również wobec sprzedawcy.
Artykuł 18
Oświadczenie gwarancyjne musi być dla klienta zrozumiałe. Jeśli towar jest przeznaczony do sprzedaży na terenie Republiki Słowenii, oświadczenie gwarancyjne musi być sporządzone w języku słoweńskim na papierze lub innym trwałym nośniku danych, który jest łatwo dostępny dla klienta.
Gwarant zachowuje wszystkie obowiązki wynikające z ustawy, nawet jeśli oświadczenie gwarancyjne nie zawiera wszystkich danych z artykułu 16 ustawy lub nie zostało sporządzone zgodnie z wcześniejszym artykułem.
Artykuł 19
Minister właściwy do spraw gospodarki wydaje regulamin, w którym określa:
– towar, na który producent musi udzielić gwarancji bezawaryjnego działania na okres co najmniej roku, a także
– towar używany, na który producent musi udzielić gwarancji bezawaryjnego działania na okres co najmniej jednego miesiąca.
Artykuł 20
Dla towaru z akapitu pierwszego poprzedniego artykułu producent musi:
– zapewnić klientowi oprócz oświadczenia gwarancyjnego również instrukcję montażu oraz użycia, a także listę autoryzowanych serwisów;
– zapewnić serwis, który jest autoryzowany przez producenta do wykonywania prac serwisowych na produkcie, a także ma zawartą umowę z producentem na dostawę części zamiennych, o ile producent sam nie wykonuje tych czynności;
– zapewniać bezpłatne usunięcie wad w okresie gwarancyjnym;
– zapewniać odpłatne naprawy i utrzymanie towaru, części zamiennych i łączących przez co najmniej trzy lata po upłynięciu okresu gwarancyjnego tak, że serwis wykona te działania sam lub będzie miał zawartą umowę o serwisowaniu z innym podmiotem.
Jeśli producent nie zapewni klientowi instrukcji użytkowania i listy autoryzowanych serwisów, do dostarczenia ich klientowi zobowiązany jest sprzedawca podczas zawierania umowy sprzedaży.
Artykuł 21
Dla towaru z drugiego akapitu artykułu 19 tej ustawy sprzedawca musi podczas zawierania umowy sprzedaży przekazać klientowi oświadczenie gwarancyjne, instrukcję montażu oraz użytkowania towaru, a także zapewnić bezpłatne usunięcie wad produktu w okresie gwarancyjnym.
Artykuł 21.a
Producent i sprzedawca zachowują wszystkie obowiązki wynikające z tej ustawy, nawet jeśli dla towaru objętego gwarancją obligatoryjną nie zostało wydane oświadczenie gwarancyjne lub też nie zostało ono przekazane klientowi.
Uznaje się, że oświadczenie gwarancyjne nie zostało wydane, jeśli klientowi nie przekazano dokumentów, na których widnieją dane z artykułu 16. tej ustawy. Jeśli te dane znajdują się na różnych dokumentach, sprzedawca musi o tym fakcie dodatkowo poinformować klienta.
Artykuł 21.b
Jeśli towar objęty gwarancją obligatoryjną nie działa bezawaryjnie lub nie posiada cech określonych w karcie gwarancyjnej lub informacjach reklamowych, klient może w pierwszej kolejności żądać usunięcia wad. Jeśli wady nie zostaną usunięte w łącznym terminie 45 dni od dnia, w którym producent, sprzedawca lub autoryzowany serwis odebrał od klienta żądanie usunięcia wad, producent musi bezpłatnie wymienić klientowi towar na równorzędny, nowy i pozbawiony wad towar.
Jeśli producent w terminie z poprzedniego akapitu nie naprawi lub nie wymieni towaru na nowy, klient może zerwać umowę lub żądać obniżenia ceny kupna.
Dla wymienionego towaru lub wymienionej podstawowej części towaru producent musi wydać nowe oświadczenie gwarancyjne.
Prawa klienta wynikające z tego artykułu zanikają po dwóch latach od dnia, w który klient żądał bezpłatnej naprawy wad lub wymiany towaru na nowy.
Artykuł 21.c
Na czas naprawy towaru objętego gwarancją obligatoryjną producent lub autoryzowany serwis może zapewnić bezpłatne użytkowanie podobnego produktu.
Jeśli producent nie zapewni klientowi produktu zamiennego do użytkowania tymczasowego, klient ma prawo do roszczeń w związku ze szkodami, które powstały ze względu na brak możliwości użytkowania produktu od momentu, w którym zażądał naprawy lub wymiany, do momentu ich wykonania.
Koszty materiału, części zamiennych, pracy, przenoszenia i przewozu produktów, które nastaną przy usuwaniu wad lub wymianie towaru na nowy, ponosi producent.
Artykuł 21.č
Prawa z tytułu tego rozdziału przypadają również osobom, które w myśl tej ustawy nie są uznawane za klientów, oprócz praw wynikających z artykułu 21 tej ustawy.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprzedawca zobowiązuje się trwało chronić wszystkie dane osobowe Użytkownika. Zawarta umowa kupna będzie przechowywana w formie elektronicznej w GS Group d.o.o.
Sprzedawca będzie używał danych osobowych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia (wysyłanie materiałów informacyjnych, ofert, faktur) i pozostałej potrzebnej komunikacji.
Dane Użytkownika w żadnym wypadku nie zostaną przekazane nieupoważnionym osobom.
Za ochronę danych osobowych jest odpowiedzialny również sam Użytkownik poprzez zapewnienie bezpieczeństwa, a także odpowiedniego oprogramowania ochronnego (antywirusowego) swojego komputera.
KOMUNIKACJA
GS Group d.o.o. nawiązuje z Użytkownikiem kontakt za pośrednictwem środków komunikacji zdalnej tylko w przypadku, gdy Użytkownik nie wyrazi sprzeciwu. Elektroniczne wiadomości reklamowe i/lub wiadomości reklamowe SMS będą zawierały następujące elementy:
- jasne i niebudzące wątpliwości oznaczenie wiadomości reklamowej,
- jasne oznaczenie nadawcy,
- oznaczenie różnych okazji, promocji i innych technik handlowych.
W ten sam sposób będą określone warunki uczestnictwa w nich:
- sposób wypisania się z subskrypcji wiadomości reklamowych będzie jasno przedstawiony,
- życzenie Użytkownika, który nie chce otrzymywać wiadomości reklamowych, będzie jednoznacznie poszanowane przez firmę GS Group d.o.o.
INFORMACJE DODATKOWE O ZAKUPIE
Kupujący w myśl Kodeksu zobowiązań (Obligacijski zakonik, akt prawny Republiki Słowenii) jest zobowiązany do odebrania zamówionej przesyłki i zapłacenia kwoty pobrania. Jeśli Kupujący w żadnym przypadku nie odbierze zamówionego towaru, wysłanego z płatnością przy odbiorze, a po upłynięciu okresu oczekiwania na poczcie (15 dni) towar zostaje zwrócony na adres Sprzedawcy, tego faktu NIE uznaje się za odstąpienie od umowy, ponieważ ta jest w dalszym ciągu prawomocnie zawarta i dochodzi tu do jednostronnego, nieoczekiwanego odstąpienia Kupującego od umowy. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki, swoim działaniem wyrządzi Sprzedawcy szkodę finansową. Kupujący w przypadku nieodebrania przesyłki jest zatem odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki i wysyłki/zwrotu produktów do Sprzedawcy, za co Sprzedawca wystawi mu fakturę, którą Kupujący będzie zobowiązany opłacić, ponieważ nie unieważnił on umowy. W przypadku nieopłacenia faktury zostaną podjęte działania roszczeniowe. Tymi działaniami zajmuje się firma zewnętrzna. W przypadku fałszywych zamówień adres IP zostanie przekazany do dalszych wyjaśnień pod kątem nadużycia. Koszty nieodebrania wynoszą 25,00 EUR bez podatku VAT i zawierają koszty administracyjne, pakowania, wysyłki i zwrotu przesyłki.
WPIS DO REJESTRU
SKD (Standardowa Klasyfikacja Rodzajów Działalności) G47.910 Handel detaliczny wysyłkowy lub internetowy.
Numer rejestracyjny/numer identyfikacyjny: 8132534000
PRYWATNOŚĆ I PLIKI COOKIE
Dane osobowe naszych użytkowników są jedną, na którą zwracamy szczególną uwagę. Możemy zapewnić, że wszystkie wymagania dotyczące danych osobowych są spełnione, gdyż zdajemy sobie sprawę, jak bardzo dana dziedzina posiada delikatny charakter.
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (ZVOP-1-UPB1), menadżer sklepu internetowego sweetbuy.pl, GS Group d.o.o. jest zobowiązany do ochrony danych osobowych swoich użytkowników.
Na swoje własne potrzeby sklep internetowy sweetbuy.pl gromadzi następujące dane użytkownika:
W celu świadczenia oferowanych usług sprzedawca gromadzi, zarządza, przetwarza i przechowuje następujące dane użytkownika:
– imię i nazwisko;
– adresy dostawy;
– firmę tzn. nazwę podmiotu prawnego (jeśli użytkownik jest osobą prawną);
– numer identyfikacji podatkowej podmiotu prawnego (jeżeli użytkownik jest osobą prawną);
– adres e-mail (nazwę użytkownika);
– hasło w postaci zaszyfrowanej;
– numer telefonu kontaktowego;
– kraj zamieszkania;
– inne dane, które użytkownik dobrowolnie wprowadza w formularzach sklepu internetowego;
– inne informacje, które użytkownik dobrowolnie dodaje później na swoim profilu.
Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za zapewnienie dokładności, kompletności i terminowości danych wprowadzanych przez użytkowników.
Ze względów bezpieczeństwa gromadzone są również adresy IP, z których użytkownicy uzyskują dostęp do strony internetowej. Na początku wizyty każdemu użytkownikowi naszego sklepu internetowego przypisuje się plik cookie dotyczący sesji, aby identyfikować i monitorować jego koszyk z zakupami. Na Twoim komputerze sklep internetowy sweetbuy.pl może również przechowywać inne pliki cookie, takie jak: identyfikator użytkownika w formie zaszyfrowanej (aby zidentyfikować użytkownika podczas następnej wizyty), recenzje produktów (aby dowiedzieć się, które produkty zostały już ocenione) oraz pliki cookie Google Analytics (analiza odwiedzin strony internetowej).
Wszystkie powyższe dane, z wyjątkiem plików cookie, są stale przechowywane na serwerze sweetbuy.pl. Pliki cookie dotyczące sesji są przechowywane w pamięci serwera na czas wizyty w sklepie internetowym i są usuwane po jednej godzinie bezczynności, a trwałe pliki cookie są przechowywane na komputerze odwiedzającego.
Administrator sweetbuy.pl może wykorzystać dane w anonimowej formie skróconej do celów analizy statystycznej. sweetbuy.pl w żadnym wypadku nie przekazuje danych użytkownika osobom nieuprawnionym. Usługa dostawy (np. Poczta i GLS) zostanie powierzona wyłącznie użytkownikowi, który podał adres dostawy, adres e-mail i numeru telefonu w celu umożliwienia łatwiejszego kontaktu. Nie będzie kontaktować się z użytkownikami za pośrednictwem środków telekomunikacyjnych tylko i wyłącznie wtedy, gdy użytkownik wyraźnie nie wyrazi na to zgody.
WDRAŻANIE POLITYKI PRYWATNOŚCI
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych przedsiębiorca posiada ochronę danych osobowych zgodną z Zasadami Ochrony Danych Osobowych.
Przedsiębiorca oraz pracownicy zatrudnieni w niepełnym wymiarze godzin, którzy mają dostęp do danych osobowych oraz innych danych użytkowników, są zaznajomieni z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, obowiązkiem ochrony danych osobowych oraz innych danych i są zobowiązani do przestrzegania tych przepisów, ochrony poufności danych osobowych i prywatności użytkowników sklepu internetowego. Obowiązek ochrony danych osobowych i innych informacji obowiązuje nawet po wygaśnięciu współpracy z przedsiębiorcą.
Zarejestrowani użytkownicy mogą w każdej chwili zaprzestać korzystania ze sklepu internetowego i odwołać swoją rejestrację. Aby to zrobić muszą powiadomić przedsiębiorcę o anulowaniu rejestracji drogą pisemnego oświadczenia. Przed złożeniem oświadczenia o anulowaniu rejestracji użytkownik musi uregulować wszystkie zaległe zobowiązania wynikające z zakupów dokonanych w sklepie internetowym przez przedsiębiorcę. W przypadku anulowania rejestracji przedsiębiorca będzie również chronić poufność danych osobowych i prywatności użytkowników sklepów internetowych zgodnie z niniejszą polityką prywatności.
OPIEKA NAD DZIEĆMI
Komunikaty reklamowe będą wyraźnie widoczne (biorąc pod uwagę wiek) i wyraźnie oddzielone od gier i konkursów. Wszelka komunikacja przeznaczona dla dzieci będzie odpowiednia do ich wieku i nie będzie czerpała korzyści z zaufania dzieci, braku ich doświadczenia czy poczucia lojalności. Dostawca nie może przyjmować zleceń od osoby, o której wie lub podejrzewa, że jest dzieckiem, bez wyraźnej zgody rodziców lub opiekunów.
Dostawca nie może przyjmować jakichkolwiek danych osobowych dotyczących dzieci bez wyraźnej zgody ich rodziców lub opiekunów. Podobnie dostawca nie może przekazywać informacji pochodzącym od dzieci stronom trzecim, z wyjątkiem rodziców lub opiekunów. Dostawca nie może oferować bezpłatnego dostępu do produktów lub usług szkodliwych dla dzieci.
WYJĄTKOWE UJAWNIENIE DANYCH OSOBOWYCH
Informacje gromadzone i przetwarzane przez sweetbuy.pl zostaną ujawnione tylko wtedy, gdy taki obowiązek zostanie określony w ustawie lub w dobrej wierze, że takie działanie jest niezbędne w postępowaniach przed sądami lub innymi organami państwowymi oraz w celu ochrony i realizacji uzasadnionych interesów sweetbuy.pl.
PRAWO DO POINFORMOWANIA
Posiadasz prawo do bezpłatnego otrzymywania informacji dotyczących twoich danych osobowych, jak i również prawo do usunięcia tych informacji. Jeśli posiadasz jakiekolwiek pytania dotyczące usuwania, przetwarzania lub wykorzystywania twoich informacji, skontaktuj się z nami: [email protected] lub wyślij nam wiadomość e-mail.
Powiadomienia o zamówieniach: zastrzegamy sobie prawo do przypisanie Ciebie do konkretnego numeru telefonu. Na dany numer zostanie wysłana wiadomość sms w momencie, gdy twoje zamówienie zostanie wysłane i jeśli przedmioty nie zostały odebrane w terminie od 2-6 dni. Jeśli przedmioty nie zostały odebrane przez okres dłuższy niż 5 dni, zastrzegamy sobie prawo do zadzwonienia na dany numer telefonu w celu przypomnienia odbioru przedmiotów.
Powiadomienia: po powiadomieniu Ciebie twoje imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail będą wykorzystywane za Twoją zgodą do celów reklamowych, dopóki nie anulujesz subskrypcji dotyczącej powiadamiania. Aby otrzymywać powiadomienia musisz jedynie zalogować i zaznaczyć specjalne pole, które umożliwia Tobie zalogowanie się. Możesz otrzymać powiadomienie drogą mailową, wiadomością SMS lub telefonicznie.
Wszystkie zdjęcia produktów są symboliczne i niekoniecznie odzwierciedlają pełne cechy produktu, dlatego służą wyłącznie do celów informacyjnych!
W przypadku wprowadzenia adresu e-mail na Facebooku lub formularzu znajdującego się na pierwszej stronie sweetbuy.pl, za pomocą którego otrzymasz kupon rabatowy na swoje zamówienie, zapiszemy Twój adres e-mail w celu informowania Ciebie o specjalnych ofertach i promocjach sklepu internetowego sweetbuy.pl. Z obecności w bazie danych odbiorców powiadomień możesz w każdej chwili zrezygnować wysyłając wiadomość na adres mailowy [email protected] lub klikając w link „Wypisz się” znajdujący się w dolnej części promocyjnych wiadomości e-mail.
Aby zrezygnować z otrzymywania okazjonalnych, promocyjnych wiadomości SMS prosimy o wysłanie wiadomości o treści „Wypisz się”, a my usuniemy Twój numer telefonu z bazy danych odbiorców.
Prawo do GS Group d.o.o. jako administratora danych dotyczą następujących działań:
- dostępu do danych osobowych i następujących informacji:
- celów przetwarzania,
- rodzaje danych osobowych, użytkowników lub kategorii użytkowników, których dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności użytkownicy w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych,
- przewidywany okres przechowywania danych osobowych lub, jeżeli nie jest to możliwe, kryteria stosowane do określenia tego okresu,
- istnienie automatycznego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
- przyczyn, jak również znaczenia i przewidywanych konsekwencji traktowania konkretnej osoby.
- jedna (bezpłatna) kopia danych osobowych w określonym przeze mnie formacie (jeżeli wniosek jest podany w formie elektronicznej, kopia także powinna być dostarczona w tej formie). W przypadku dodatkowych kopii, o które wnioskuję, operator może naliczyć opłatę, biorąc pod uwagę dodatkowe koszty.
- korekta niedokładnych danych osobowych.
- ograniczenie przetwarzania, gdy:
- kwestionowanie dokładności danych osobowych przez okres umożliwiający administratorowi weryfikację dokładności danych osobowych,
- przetwarzanie jest nielegalne i sprzeciwiam się usunięciu danych osobowych, a zamiast tego wymagane są ograniczenia w ich stosowaniu,
- administrator danych nie potrzebuje ich już do celów przetwarzania, ale potrzebuję do egzekwowania lub obrony roszczeń prawnych.
- usunięcie wszystkich danych osobowych (prawo do zapomnienia), jeżeli spełnione są warunki określone w art. 17 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, w szczególności w przypadku odwołania tej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- dane wyjściowe w postaci uporządkowanego, powszechnie używanego i możliwego do odczytu formularza, z prawem przekazywania tych danych do innego administratora, bez przeszkadzania pierwotnemu administratorowi.
- rozwiązanie danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego, w tym tworzenie profili.
- dla mnie decyzja oparta wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, w tym na tworzeniu profili mających skutki prawne w stosunku do mnie lub w podobny sposób, ma znaczący wpływ, jeśli zostaną spełnione założenia, o których mowa w art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- prawo do złożenia odwołania od administratora do Komisarza ds. Informacji, jeżeli uważam, że przetwarzanie moich danych osobowych narusza ogólną Ustawę o Ochronie Danych Osobowych.
PROCEDURA WYKONYWANIA PRAW
Zdaję sobie sprawę, że wszystkie powyższe wymagania dotyczące wykonywania praw w związku z danymi osobowymi można kierować pisemnie do administratora na adres mailowy [email protected].
Zdaję sobie sprawę, że w celu zapewnienia rzetelnej identyfikacji w przypadku korzystania z praw do danych osobowych operator może zażądać ode mnie dodatkowych informacji i może odmówić działania tylko wtedy, gdy udowodni, że nie jest w stanie mnie zidentyfikować.
Zdaję sobie sprawę, że na moją prośbę, z której skorzystam z moich praw w odniesieniu do powyższych danych osobowych, operator musi odpowiedzieć bez zbędnej zwłoki nie później niż miesiąc po otrzymaniu wniosku.
O PLIKACH COOKIE
Czym są pliki cookie i co czego są potrzebne?
Plik cookie to krótki tekst, który strona internetowa wysyła do Twojej przeglądarki podczas Twojej wizyty. W ten sposób rozpoznajesz stronę internetową, zapamiętujesz informacje o swojej wizycie i zapewniasz przyjazną i prostszą usługę internetową. Korzystając z plików cookie dostosowujemy zawartość naszej strony internetowej, zapamiętujemy Twoje preferencje i rejestrujemy wizytę w naszym sklepie internetowym. Dzięki plikom cookie przeglądanie naszego sklepu internetowego jest wygodniejsze, szybsze i bardziej skuteczne.
Wyłączanie plików cookie
Decydujesz się zezwolić na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. W swojej przeglądarce internetowej możesz kontrolować i modyfikować ustawienia plików cookie.
Aby uzyskać informacje na temat ustawień plików cookie, wybierz przeglądarkę, której używasz.
- Chrome
- Firefox
- Opera
- Internet Explorer 9
- Internet Explorer 7 i 8
- Safari
Jeśli zmienisz lub usuniesz plik cookie przeglądarki, zmienisz lub nagrodzisz przeglądarkę lub urządzenie, może być konieczne ponowne wyłączenie plików cookie. Procedura zarządzania plikami cookie i usuwania ich jest różna w różnych przeglądarkach. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz zajrzeć w przeglądarce do pomocy dla użytkowników. Możesz również wyłączyć śledzenie Google Analytics przy następnym łączu.
Pliki cookie używane na tej stronie
Lista plików cookie, których używamy:
Cookie | Serwis | Opis |
_utma | Google Analytics | Zaprojektowany do identyfikacji użytkownika (liczba odwiedzin, pierwsza i ostatnia wizyta). |
_utmb | Google Analytics | Ma to na celu zapisanie czasu trwania wizyty. Rejestruje dokładny czas, kiedy użytkownik rozpoczął wizytę (sesja). |
_utmc | Google Analytics | Ma to na celu zapisanie czasu trwania wizyty. |
_utmz | Google Analytics | Jest przeznaczony do rejestrowania, gdzie użytkownik wszedł na stronę, która wyszukiwarka i słowa kluczowe użył, a także lokalizację, z której użytkownik uzyskał dostęp. |
_utmv | Google Analytics | Do segmentacji użytkowników. |
Facebook – locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate | Aby zwiększyć współpracę naszych użytkowników za pośrednictwem sieci społecznościowych, analizę sprzedaży i ponownego kierowania użytkowników. |